2014 m. sausio 2 d., ketvirtadienis

Nemokama knyga „Kiek kainuoja interneto svetainė“ Atsiųsk dykai arba siųskis už dyką

Aleksandro Chudinskio dovana virtualiai erdvei – nemokama knyga „Kiek kainuoja interneto svetainė“


Būtina perskaityti knyga svetainių užsakovams, smulkiojo verslo savininkams, rinkodaros specialistams.

Šioje knygoje sužinosite:

* Kodėl 100 litų už svetainę yra perbrangu?
* Kodėl „apsimoka“, kad jūsų svetainę lankytų mažiaulankytojų?
* Kodėl jums nereikia dizaineriomago?
 Knygą “Kiek kainuoja interneto svetainė” galite atsisiųsti nemokamai į savo kompiuterį jau nuo spalio 22 dienos internete iš įvairių portalų. Pavyzdžiui, http://arskaitei.lt/knyga/kiek-kainuoja-svetaine

Jau pačiame knygos pavadinime paliktas atviras klausimas, kiek kainuoja interneto svetainė, leidžia suprasti skaitytojui, apie ką ši knyga. Tik skirtumas nuo mūsų įsivaizdavimo tas, kaip šis aktualus klausimas verslo pasaulyje, bus pateiktas knygos turinyje?  
Kaip ir pirmoje šio autoriaus knygoje „Meilė užsakovui“ apie dizainą, kuri, beje, dar šiais metais buvo pristatyta Vilniaus knygų mugėje ir visiems gerai žinomoje „Login“ konferencijoje, taip ir antroje savo knygoje „Kiek kainuoja interneto svetainė“, Aleksandras Chudinskis nestokoja vaizdingų palyginimų ir šmaikščių situacijų iš gyvenimo. „Kiek kainuoja interneto svetainė” -tai „pokalbis prie kavos puodelio". Knygoje nerasite jokių sudėtingų terminų. O pasakodamas, autorius remiasi savo patirtimi, lygindamas dizaino sprendimus su žmonių charakteriais, elgesiu, bei išvaizda, kas per savitą filosofiją suprantamai pateikiama kiekvienam skaitytojui.

Trumpai apie autorių:
Spalio 22 dieną savo gimtadienį švenčiantis ir tą pačią dieną padovanojęs virtualiai erdvei nemokamą savo knygą “Kiek kainuoja interneto svetainė” autorius - Aleksandras Chudinskis – turintis gilią patirtį interneto dizaino ir svetainių kūrime, yra įsteigęs interneto svetainių ir logotipų kūrimo įmonę UAB A. Chudinskio studija. Aleksandras Chudinskis ir jo dizainerių komanda ne kartą buvo paminėti užsienio dizainerių ir žymiausių dizaino temoms skirtų portalų, tokių, kaip „Smashing magazine“.
Šis straipsnis UAB "Verslo žinios" nuosavybė
Evelina Tamulaitienė

 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą